Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajudes per a contractes predoctorals per a la formació de professorat universitari (Ajudes FPU)

Ajudes FPU: Convocatòria de vuit (8) ajudes per a la formació de doctors mitjançant el finançament de contractes laborals, en la modalitat de contracte predoctoral, del personal investigador en formació mitjançant contractes predoctorals per a la formació investigadora en programes de doctorat per a la consecució del títol de doctor i l'adquisició de competències docents universitàries en àrees amb dèficit estructural de personal acreditat a la Universitat de les Illes Balears (UIB), que facilitin la futura incorporació de doctors al sistema balear d'educació superior i d'investigació científica per fer una tesi doctoral associada a un projecte d'investigació finançat per projectes d'R+D subvencionats per un organisme competent mitjançant una convocatòria pública competitiva.

Les àrees de coneixement a les que van adreçades les ajudes per incorporar contractes predoctorals FPU són:

- Modalidad a: dues ajudes al Departament de Medicina.

- Modalidad b: dues ajudes al Departament d'Infermeria i Fisioteràpia, àrea de coneixement d'Infermeria.

- Modalidad c: quatre ajudes als Departaments de Ciències Matemàtiques i Informàtica; o al d'Enginyeria Industrial i de la Construcció; o al de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació; o al de Dret Públic; o al de Dret Privat o al de Filologia Espanyola, Moderna i Clàssica, en l'orientació d'Estudis Anglesos.

Taxes acadèmiques: Atorgar subvencions destinades a cobrir les taxes acadèmiques per al personal investigador en formació beneficiari dels ajuts FPU, que inclouen la tutela acadèmica de doctorat, l'obertura i el manteniment de l'expedient, i la defensa de la tesi doctoral.

Període per gaudir l'ajut: 48 mesos comptadors a partir de la data d'incorporació dels investigadors a la Universitat de les Illes Balears.

Durada del contracte: No pot excedir els quatre anys. Si el contracte es concerta amb una persona amb discapacitat, la durada màxima pot arribar a sis anys, incloses les pròrrogues.

No poden participar en aquesta convocatòria: Persones que ja tinguin el títol de doctor.

Código SIA

2841925

Personas destinatarias

Poden ser beneficiàries, les persones amb titulació oficial universitària que, en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, reuneixin els requisits especificats a la convocatòria.

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors des de la finalització del termini per presentar sol·licituds. En el cas que la convocatòria no es resolgui en aquest termini, totes les sol·licituds s'entendran desestimades.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Observaciones

NOVETAT !:

A data 20 de febrer de 2025: S'ha obert un nou tràmit telemàtic, el tràmit "Justificacions ajudes FPU-CAIB 2022". El tràmit estarà obert fins al 31 de desembre de 2026, per a què es puguin presentar les diferents justificacions anuals establertes en la convocatòria de les "Ajudes FPU-CAIB 2022".

-----------------------------

Publicació en el BOIB núm. 109 de 18 d'agost de 2022 de la Resolució del conseller de Fons Europeus, Universitat i Recerca per la qual es concedeixen o s'exclouen ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques.

Amb la publicació de la Resolució es concedeixen subvencions a la Universitat de les Illes Balears per dur a terme sis contractes predoctorals en concepte d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques als sol·licitants que figuren a l'annex 1.

S'exclouen als sol·licitants que figuren a l'annex 2 de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques, amb indicació dels motius d'exclusió.

--------------------

Publicació de la Proposta de Resolució del director general de Política Universitària i Recerca per la qual es concedeixen o s'exclouen les ajudes de formació del professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques.

Amb la publicació d'aquesta Proposta de resolució es notifica la concessió o exclusió als candidats. A partir d'aquesta notificació, els candidats disposen d'un termini de set dies naturals per formular les al·legacions que considerin oportunes.

Les al·legacions s'han de fer de manera telemàtica, per accedir al tràmit s'ha de clicar al tràmit: Al·legacions a la Proposta de resolució de concessió o exclusió als candidats.

-------------------

Publicació de la diligència per la qual es publiquen els resultats definitius de puntuació de l'avaluació externa normalitzats per a totes les branques de coneixement; els resultats definitius de l'avaluació interna; la llista de les persones candidates seleccionades i, la llista de persones excloses, de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat. En la diligència consta els següents annexos:

Annex 1: Llistat definitiu dels resultats de l'avaluació externa normalitzats per a totes les branques de coneixement de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

Annex 2: Llistat definitiu dels resultats de l'avaluació interna de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

Annex 3: Relació de persones candidates proposades per a les ajudes FPU.

Annex 4: Relació de persones candidates en reserva per a les ajudes FPU.

Annex 5: Relació de persones excloses amb indicació de les causes d'exclusió.

--------------------

Publicació de la diligència per la qual es notifica la puntuació als candidats a les ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, així com les corresponents subvencions per a taxes acadèmiques. A la diligència consta els següents annexos:

Les al·legacions s'han de fer de manera telemàtica.

Les persones seleccionades com a candidates han de presentar la següent documentació:

a) Un escrit d'acceptació de l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

b) Un escrit de la UIB en què s'accepti l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

c) L'acreditació d'haver formalitzat la matrícula en un programa de doctorat oficial per a l'any acadèmic 2021-2022 (només en el cas en què no consti a la sol·licitud inicial).

d) Si escau, l'acreditació dels crèdits de màster universitaris necessaris per complir amb els requisits d'aquesta convocatòria.

e) Si no s'ha atorgat l'autorització a l'Administració per fer la comprovació del requisit de residència a les Illes Balears, un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

Si no es presenta la documentació requerida al termini establert, es considerarà que la persona candidata renuncia a l'ajuda.

--------------------

Publicació de les notes definitives de la puntuació de l'avaluació externa dels candidats a las ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat, desglossades per apartats.

--------------------

Publicació en el BOIB número 84 de 28 de juny de 2022 de la Resolució del conseller de Fons Europeus, Universitat i Cultura per la qual es nomenen membres de la Comissió de Selecció Interna de la convocatòria d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

--------------------

Publicació del llistat provisional dels resultats de l'avaluació externa de les sol·licituds d'ajudes de formació de professorat universitari (FPU) per a àrees amb dèficit estructural de personal acreditat.

Amb la publicació de la diligència es notifica la puntuació als candidats.

Les al·legacions s'han de fer mitjançant el tràmit telemàtic que hi ha a la seu electrònica, clicant al botó blau de l'apartat "Al·legacions a la llista provisional dels resultats de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU)".

--------------------

2. Inici Fase 2: Entrevista personal:

2.1. Publicació de la llista de persones candidates convocades a entrevistes.

En la entrevista personal, la persona candidata ha de defensar el projecte de tesi. La entrevista tindrà una durada aproximada de 15 minuts i constará de dues parts: Una primera de 5 minuts com a màxim, en la qual la persona candidata ha de fer una exposició oral per presentar el seu projecte de tesi i, una segona en la qual els membres de la Comissió faran preguntes relacionades amb el projecte.

Dia de la entrevista: Divendres 1 de juliol de 2022, horari establert per a cada persona a la mateixa llista.

Lloc: Seu de la Direcció General de Política Universitària i Recerca, Ctra. de Valldemossa, km 7,4. Parc BIT. Edifici NAORTE bloc A, 2a planta. 07121 - Palma.

La no assistència, per part de la persona candidata a l'entrevista, serà motiu d'exclusió del procés selectiu.

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Trámites

X

Sol·licitud d'ajudes de formació de professorat universitari (Ajudes FPU)

Requisitos

1. Les persones candidates han de complir els següents requisits en el termini de presentació de sol·licituds:

a) Tenir nacionalitat espanyola o d'algun estat membre de la Unió Europea. Les persones estrangeres no comunitàries han d'acreditar la condició de residents.

b) Tenir una titulació de grau, llicenciatura, diplomatura, enginyeria o arquitectura adscrita a una branca de coneixement vinculada al projecte de tesi.

c) Estar matriculada o admesa en un programa oficial de doctorat, per a l'any acadèmic 2021-2022.

Les persones candidates que, en el moment de presentació de la sol·licitud, no estiguin matriculades o admeses en un programa de doctoral, i es trobin en disposició de ser admeses en la data d'acceptació de l'ajut, també podran sol·licitar l'ajut.

2. En el moment de l'acceptació a les entitats, les persones candidates han d'estar en disposició de complir els següents requisits:

- Per tots el casos del punt 2 les persones candidates han de tenir:

a) Residència a les Illes Balears.

b) Estar matriculat en un programa oficial de doctorat, per a l'any acadèmic 2021-2022.

c) La finalització dels estudis ha de ser posterior a l'1 de gener de 2012.

En el moment d'acceptació de l'ajut les persones candidates amb estudis de:

- 240 crèdits, addicionalment han d'acreditar un mínim de 60 crèdits inclosos en un o diversos màsters universitaris.

- 180 crèdits, addicionalment han d'acreditar un mínim de 120 crèdits inclosos en un o diversos màsters universitaris.

- Estudis corresponents al nivell 3 MECES (300 crèdits o superior) no cal acreditar formació addicional al màster universitarim tot i que en el cas de tenir-la serà considerada com a mèrit.

3. La data de finalització dels estudis pot ser com a límit l'1 de gener de 2007, en els següents casos:

a) Persones graduades en Infermeria i Medicina que, en el moment de sol·licitar l'ajut, tinguin un títol de formació sanitària especialitzada (EIR i MIR, respectivament).

b) Titulats que varen acabar els estudis després de l'1 de gener de 2007 i que acreditin que des d'aquesta data fins avui dia s'han dedicat a tenir cura de fills menors de sis any o de persones dependents.

4. Les persones candidates han de complir tots els requisits el dia que acabi el termini de presentació de sol·licituds, llevat del requisit de residència a les Illes Balears, que es pot acreditar mitjançant un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears en el moment d'acceptar l'ajut.

Documentación a presentar

1. Documentació de la persona candidata:

a) Fotocòpia del DNI. En el cas de candidats estrangers, fotocòpia de la targeta de resident (NIE).

b) Certificat acadèmic complet, en format electrònic, de la llicenciatura (ambdós cicles), enginyeria, arquitectura o grau. Han de constar les qualificacions de totes les assignatures superades amb els crèdits corresponents, les qualificacions obtingudes, el curs acadèmic i la nota mitjana de l'expedient. La nota mitjana s'ha d'expressar en una escala de 0 a 10 amb dos decimals.

c) Certificat electrònic de les dades acadèmiques del màster, Diploma d'Estudis Avançats (DEA) o suficiència investigadora, que ha d'incloure totes les assignatures superades amb els crèdits corresponents, les qualificacions obtingudes, el curs acadèmic i la nota mitjana de l'expedient.

Si el títol s'ha obtingut a l'estranger:

- Per a les certificacions acadèmiques: S'ha de presentar la declaració d'equivalència de la nota mitjana de l'expedient acadèmic universitari, de conformitat amb la regulació prevista en la Resolució de 21 de març de 2016 de la Direcció General de Política Universitària.

Per a la valoració de mèrits acadèmics només es tindrà en compte la declaració d'equivalència de notes mitjanes d'estudis universitaris realitzats a centres estrangers emesa pel Ministeri d'Universitat. La declaració d'equivalència es pot obtenir a través de la pàgina web del Ministeri d'Universitats.

- Els certificats acadèmics d'estudis cursats a l'estranger emesos en un idioma diferent del català, castellà o l'anglès també hauran de presentar la traducció oficial a un d'aquests idiomes.

d) Currículum en el format de la Comissió Interministerial de Ciència i Tecnologia o un currículum normalitzat (CVN), disponible en la pàgina https://cvn.fecyt.es, en el qual hi ha d'aparèixer la nota mitjana de l'expedient de llicenciatura, enginyeria, arquitectura o grau i en cap cas la ponderació amb la nota mitjana de l'expedient de màster.

e) Historial del grup de recerca en què s'integra el director de la tesi doctoral.

f) Justificant de la relació contractual i/o estatutària del director de la tesi amb l'entitat.

g) Document acreditatiu de la concessió del projecte marc.

h) Descripció del projecte de tesi doctoral (màxim 300 paraules).

i) Memòria, que inclogui: objectius, metodologia i planificació general de feina dels quatre anys.

j) Certificat d'empadronament per acreditar que resideix a les Illes Balears.

k) Declaració responsable del gaudi d'ajuts similars.

l) Còpia de la matrícula o de l'admissió en un programa oficial de doctorat per a l'any acadèmic en curs, o bé el document acreditatiu que es troba en disposició de ser admesa en la data d'acceptació de l'ajut.

m) Les persones candidates a les quals s'ha d'aplicar alguna de les excepcions que recull el punt 8.3 han de presentar un certificat oficial que justifiqui l'excepció.

2. Documentació de la Universitat de les Illes Balears:

a) Còpia del document d'identitat (CIF, NIF o NIE) de l'entitat sol·licitant o de les persones que la representen.

b) Presentar la sol·licitud d'ajuts implica autoritzar la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura a consultar a la Tresoreria General de la Seguretat Social i a les hisendes públiques estatal i autonòmica les dades de les persones contractades amb càrrec a aquest ajuts.

----- No es tindran en compte els mèrits presentats després de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. -----

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Des del 3 d'abril fins al 13 de maig de 2022.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions al llistat provisional dels resultats de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU)

Requisitos

Haver participat a la convocatòria de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU).

Documentación a presentar

Plazo máximo

Des del 17 fins al 26 de juny de 2022.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions a la puntuació dels candidats a les ajudes de FPU

Requisitos

Haver participat a la convocatòria de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU).

Documentación a presentar

Plazo máximo

Des del 14 fins al 23 de juliol de 2022.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Presentació de documentació de les persones seleccionades candidates a les ajudes FPU

Requisitos

Haver estat seleccionada persona candidata a les ajudes FPU.

Documentación a presentar

a) Un escrit d'acceptació de l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

b) Un escrit de la UIB en què s'accepti l'ajut, adreçat al director general de Política Universitària i Recerca.

c) L'acreditació d'haver formalitzat la matrícula en un programa de doctorat oficial per a l'any acadèmic 2021-2022 (només en el cas en què no consti a la sol·licitud inicial).

d) Si escau, l'acreditació dels crèdits de màster universitaris necessaris per complir amb els requisits d'aquesta convocatòria.

e) Si no s'ha atorgat l'autorització a l'Administració per fer la comprovació del requisit de residència a les Illes Balears, un certificat d'empadronament a un municipi de les Illes Balears.

Modelos:

Plazo máximo

Des del 14 fins al 23 de juliol de 2022.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Al·legacions a la Proposta de resolució de concessió o exclusió als candidats de les ajudes de formació de professorat universitari (FPU)

Requisitos

Ser persona candidata a les ajudes de formació de professorat universitari (FPU) i haver estat proposat com a persona beneficiària o persona exclosa de les ajudes FPU.

Documentación a presentar

Plazo máximo

Des del 3 fins al 9 d'agost de 2022.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Conselleria d'Educació i Universitats

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Justificació econòmica ajudes FPU-CAIB 2022

Requisitos

Haver beneficiaris de les ajudes FPU en la convocatòria de l'any 2022.

Documentación a presentar

Certificació i justificació econòmica de les ajudes FPU-CAIB concedides:

La Universitat de les Illes Balears, abans del 31 de març de cada any, ha de justificar les despeses fetes durant l'anualitat anterior, corresponents al sou i la quota patronal de la Seguretat Social, en l'aplicació de cadascuna de les ajudes concedides.

------------------

S'ha d'emplenar el full de càlcul "Compte justificatiu FPU-CAIB" que conté el model de certificat de despeses i de compte justificatiu. A les primeres convocatòries s'ha d'adjuntar documentació, a les darreres basta certificat de veracitat.

------------------

Juntament amb la justificació de la darrera anualitat, la Universitat de les Illes Balears ha de justificar tot el període de l'ajuda, mitjançant un compte justificatiu final, que ha de contenir les despeses fetes durant tot el període.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

Certificació i justificació econòmica: Abans del 31 de març de cada any (2023; 2024; 2025; 2026).

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

X

Memòries: Justificació activitat ajudes FPU-CAIB 2022

Requisitos

Ser beneficiari de les ajudes FPU-CAIB 2022

Documentación a presentar

Justificació de l'activitat:

Els doctorands, durant tot el temps de gaudi de l'ajuda, han de lliurar, en el termini de quinze dies hàbils comptadors a partir de les dates en què es compleixin els anys primer, segon i tercer, una memòria anual amb una extensió aproximada de 1.000 paraules (annex 3).

S'ha d'emplenar l'annex 3: Memòria anual FPU

-----------------------

En la data de l'acabament de l'ajut, independentment de la causa per la qual hagi acabat, han de presentar una memòria final (annex 4).

S'ha d'emplenar l'annex 4: Memòria final FPU

-----------------------

Totes les publicacions, articles, pòsters, informes, memòries, etc. que puguin derivar del treball dut a terme, han de fer constar que ha estat possible gràcies a la concessió de l'ajuda de la conselleria d'Educació i Universitats del Govern de les llles Balears. Amb aquesta finalitat, s'hi ha d'incloure el logotip corresponent.

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

a) - Justificació de l'activitat: A partir de les dates en què es compleixin els anys primer, segon i tercer: 15 dies hàbils.

b) - Memòria final: En la data de l'acabament de l'ajut.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Servei d'Universitat

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177766 - Fax: 971176873

(dguniversitat@dguni.caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar